他馬的
我香蕉你個拔剌
現在是怎樣
爆料大會嗎?







不要跟我說你什麼都不知道
不要跟我說你不知道那不能說
不要跟我說他們什麼都聽不懂
更不要在我面前露出一副無所謂的樣子






You son of a bitch
Who the fucking hill do you think you are
you bastard
Don't pretend you didn't know a shit
Because you're fucking clear what you've done and said


















著實的令人厭惡,作嘔



過了這麼多年
你還是一樣擺爛
還是同樣的藉口
還是同樣那張自以為無辜的雞歪嘴臉
















他馬的
當你老子年紀大脾氣好是不是
















不要以為知道點事情就可以在那邊大肆宣傳
你的每一個字每一句話
都像在爛泥旁的腐爛屍臭









不要臉的東西
別人講什麼你當屁就對了,是不是?
那你跟沙狗又有三小區別?




















因為根本沒差


















收起你那雞八的虛假憨笑吧
我不會再犯相同的錯了
你也一樣

































這世上能相信的人只有一個






















And this is the last time
Listen fucking carefully:



Stay away from me and my things
There is nothing you should or need to know
You gossip pig
If I hear you talk about my things to someone again




















Get a try
And your life will be inferior to die
Get my fucking picture?
arrow
arrow
    全站熱搜

    leroydinozzo 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()